Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Pacik

16. 2. 2012 15:46
no coment

Žádný recept není dogma.Jako námět dobré.R^

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

16. 2. 2012 15:50
Re: no coment

leda jako námět na reportáž do nějakýho pořadu o zločinech, úchylech nebo o záhadách tohoto a jiných světů

1 0
možnosti
RK

lemrouch sv. Matouše Přečáply

16. 2. 2012 16:06
Re: no coment

vzato přísně teologicky, některé recepty jako dogma jsou. Třeba ta oplatka, co nám ji dává náš farář v kostele, ta by se asi sójovkou vytunit nesměla... :-/

4 0
možnosti
P

Pacik

16. 2. 2012 16:21
Re: no coment

Já to bral technologicky.;-DR^

0 0
možnosti
D

Dita_1

16. 2. 2012 16:23
Re: no coment

Já vím, že je to mimo diskusi, ale jak tohle vlastně řeší bezlepkáři? Sama mám alergii na lepek a tak bych vlastně ani tu hostii nemohla přijmout, hm.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

16. 2. 2012 16:27
Re: no coment

existují i bezlepkové hostie

0 0
možnosti
RK

lemrouch sv. Matouše Přečáply

16. 2. 2012 16:30
Re: no coment

u katolíků, nakolik je mi známo, možnost bezlepkových hostií je - člověk se nejspíš musí v dané farnosti poptat, případně předem to dohodnout. U anglikánů a luteránů se hostie taky používají, ale i tady bude spíš problém nepřipravenost na tuhle situaci, než nějaká věroučná překážka. Kalvinisti (aspoň u nás) používají obyčejný chleba, takže zase by pravděpodobně nebyl problém přinést před bohoslužbou faráři vlastní krajíc :-)

1 0
možnosti
D

Dita_1

16. 2. 2012 16:32
Re: no coment

Děkuji za vyčrpávajíc odpověď, opravdu mě zajímalo, jak se tohle řeší.

0 0
možnosti
P

Pacik

16. 2. 2012 16:26
Re: no coment

Já myslím námět na RECEPT ,ne na blog.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,09
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.