Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi jsem byl na blbych mistech, ale ze by si navzajem vadili, jsem nezaznamenal. Cinani maji kseft, Malajci st. spravu.......... V podstate se cti navzajem a neprekazej si; co jsem videl. Muslimove klidne navstevuji budhist. skolu a opacne. Asi by to ani jinak, treba na takovem Borneu na vsi, neslo. V Indonesii, vzasade, nastejno.

0 0
možnosti

Nejak jste prehledl, jak velka nevrazivost tam existuje mezi temi schopnejsimi (Cinany) a malajskou vetsinou (muslimy - bumiputra). Je to snad jedinny stat, ktery ma ve sve ustave zakotvenou diskriminaci proti jine rase.

0 0
možnosti
Foto

Víte, já chci psát svoje zážitky a ne se zaplétat do politiky. A politika je vždycky a skoro všude špína. A rozhodně nebudu přilévat olej do ohně ať se jedná o muslimskou otázku, vztahy mezi etniky a náboženstvími apod. Což neznamená, že o těchto věcech nevím, ale co to má společného s poznatky s mojí cesty?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.