Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zlos-erové jsou bez sebe.

1 0
možnosti

Zlos-ert-ové myslíte?

0 0
možnosti

Zadna mediaklni stvanice se nekonala. Ani u Zemana.

0 0
možnosti

Pane Faltýne, vy jako zloser jste v sobě?;-O;-O;-O

1 0
možnosti

...každý, kdo radši žije s kočkama než z lidma je "zloser"!:-)

0 0
možnosti

Kdybych si nepřečetl zdejší blogy a komentáře, tápal bych.;-O;-O;-O Takže jo to pro svět dobrá volba, soudruzi???

0 0
možnosti

Je signifikantní, že první kdo Donaldovi blahopřáli je Le Penová a pan Zjuganov, šéf ruských komunistů...

3 0
možnosti

Jsou to paradoxy, komouši a populisti jásají nad volbou miliardáře a republikána;-D

5 0
možnosti
Foto

..a náckové jásají. Ještě štěstí, že tyto extrémy u nás téměř nevyskytují:-):-)

2 1
možnosti

Já sám za sebe bych nevolil ani jednoho,protože oba svým chováním na veřejnosti potvrdili,že se na prezidentování nehodí.Vůbec jsem tu volbu američanům nezáviděl,ale z obou možností mi Clintonová přišla jako menší zlo-ale pořád zlo.

1 0
možnosti
Foto

PŘESNĚ se ukázalo, jak nám novináři sprostě lžou a vylhanými informacemi ovlivňují voliče...

3 2
možnosti

V cem lzou ohledne Zemana ? V cem ohledne Trumpa? 8-o

0 0
možnosti

Každopádně prohrála mediokracie a znovu, ani v USA . nepomohli tihle angažovaní umělci:-)

10 0
možnosti
Foto

Je to taková paralela, jak je ten umělecký svět odstřižen - jedno jestli US nebo CZ.

10 1
možnosti
Foto

když vidím, tu záplavu oslavných ód, tak to vypadá, že se narodil nový Mesiáš.

1 0
možnosti

Nepřehánějte, utřete slzy, snad toho trumfa přežijete:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.