Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ABK

Apolena bez kolena

16. 2. 2012 11:20
Z představy té vaší

"žampionové omáčky" se mi udělalo nevolno :-/

1 0
možnosti
MK

Martin Kavka

16. 2. 2012 11:29
Re: Z představy té vaší

Já to nechápu, vždyť tam ani nemůže být chuť masa. Vše tak přeplácat a ještě věcmi, které se navzájem odpuzují

1 0
možnosti
MK

Martin Kavka

16. 2. 2012 11:17
To kuře

vypadá ne upečeně, ale syrově.

0 0
možnosti
P

parnassius

16. 2. 2012 10:49
Houbová omáčka, smetana s majonézou?

na fotkách mi chybí cca dvě role toaletního papíru :-P

5 0
možnosti
IH

ivahut

16. 2. 2012 8:36
Jeden protinávrh:

Obyčejné kuře osolíme, lehce podlijeme vodou, NEPŘIDÁVÁME žádný tuk , ani koření a dáme péci do trouby. Poldéváme, obracíme a teprve až je zlatavé a vypneme troubu, přidáme malinký kousek másla, ale nemusíme. Jíme s obyčejnými bramborami a jakýmkoli salátem. Na Moravě k tomu, když jsem byla malá, dávali knedlíky, a fakt je to docela dobré. 8-o

0 0
možnosti
V

vipeeer5

16. 2. 2012 8:47
Re: Jeden protinávrh:

No prostě klasické, dobré  pečené kuře, o čemž se v receptu nedá mluvit, zato tam nalezneme spousta jiných jídel, jako je instantní žampionová polévka, smetana, tatarka, směs čehosi mletého, kde ani výrobce neví co tam namlel, brr, když si představím všechny tyhle (nevím jak to nazvat) smíchané do sebe...... no Mistrovi rostě konkurence.

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

16. 2. 2012 8:35
ale

fuj

1 0
možnosti
VK

Vjačeslav Kotenočkin

16. 2. 2012 8:20
Zlatej Kroupa.

Ten to alespoň obalí v nějakém rádoby filosofickém moudru. ;-D

1 0
možnosti

Maryša Šárecká

16. 2. 2012 8:14
Šmarjá

proč vy chlapi to musíte vždycky tak přeplácat. Nepochybuju, že vám to chutná, ale vy nepochybujte o tom, že s polovinou přísad by to chutnalo taky.

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

16. 2. 2012 12:27
Re: Šmarjá

neříkejte "vy chlapi", já jsem chlap taky, stejně jako spousta šikovných pánů kuchyně. Tohle je prostě neumětel, ne chlap.

1 0
možnosti
VG

govi

16. 2. 2012 2:16
Nenechte si to vaření znechutit

zdejšíma rádobyodborníkama !  Vařte si podle své chuti a na ostatní se vybodněte. Hodně úspěchů !R^

0 0
možnosti
TT

žepré

16. 2. 2012 0:14
Cože???!!!

To je snad myšlený vážně:

a) koření "Pečené kuře"

b) žampionovou omáčku (lze z polévky v sáčku)

c) alkohol při vaření nepoužívat, pché, já teda při vaření kmitám, taky že nepoužívám polotovary jako "polévky v sáčku" (chybí blijící smajlík) nebo rösti, takže nějaký pivko nebo vínko v člověku jenom vzbudí nadšení pro dobrou chuť, která zdravému vnímání signalizuje zdraví!

No, moc jsem ten recept neštudýroval, když obsahuje ingredience ve stylu a) a b). Ale jedná se prostě o pečený kuře s bramborama, nebo ne? To samozřejmě taky může byt lahoda, a třeba só aji triky, jak to udělat ještě lahodněji, ale s žampionovou omáčkou v sáčku bych poslal do ... aji pánaboha samýho!!

1 0
možnosti
JV

Žadatel

15. 2. 2012 23:11
Já bych měl problém

to kuře obrat, když je zapatlaný tou omáčkou.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,12
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.